Service na verkoop | Retourneren

Onze service:
Uiteraard doen we altijd onze uiterste best om de bestellingen correct af te handelen, maar helaas gaat het ook van onze kant niet altijd helemaal goed. Wij vragen dan ook om bij binnenkomst de order even te controleren. Eventuele onjuistheden kunnen dan, zo spoedig mogelijk, aan ons worden gemeld.
Samen kunnen we dan kijken wat de beste oplossing is.

Wanneer u de pech heeft met:
* Beschadiging aan het product bij ontvangst.
* Een verkeerd geleverd product.
* Een ontbrekend onderdeel
* Een niet ontvangen product.

Dit melden kan eenvoudig via mail aan: info@kodosa.nl
Of als u besteld heeft na 14 februari 2021 op: https://kodosa.shipping-portal.com/rp/

Graag duidelijk het volgende vermelden:
* het probleem bij ontvangst van de order
* order nummer
* artikelnummer
* het aantal
* het probleem
* op welke naam de bestelling én betaling zijn gedaan
Wanneer wij bovenstaand gegevens via de mail hebben ontvangen zullen wij de service / retour procedure in gang zetten.

Wij brengen je vervolgens op de hoogte van de mogelijke oplossing(en) en hoe daar naar te handelen. Vervolgens kan je aangeven van welke oplossing je gebruik gaat maken.
Dat de service correct en zo soepel mogelijk verloopt vinden wij erg belangrijk.
Bij vragen, onduidelijkheden of opmerkingen hopen wij dan ook dat je dat aangeeft of nogmaals contact met ons opneemt. Wij helpen je graag verder!

De meeste bestellingen zullen echter correct verlopen.
Wij willen je er op wijzen dat je dan toch, binnen 14 dagen, gebruik kunt maken van het Herroepingsrecht/Recht van retour. Het aankoopbedrag en de verzendkosten worden dan vergoed.
Voor meer informatie: Herroepingsrecht | Recht van retour.